Härliga morgonpromenader!

Både i söndags o idag startade jag dagen med
morgonpromenad i strålande solsken.
Söndags:

På med underställ o pannband för termometern visade idag -7
Idag:



Sedan blev det rygg o baksida axlar på gymet.
Körde enhands hantelrodd som var evigheter sedan
jag körde. Gillar den övningen som f**n!!!
Även Paulin verkar gilla den ;)

Så nu ska den in i träningschemat igen!

Det sämsta är att man står framåtlutad mot spegeln o
putar med hela asset. Så idag när jag bjöd på min vackra bakdel
hade jag en äckelgubbe i slitzshorts, uppdragna tubsockar
o sidbena som stirrade i spegeln...
Och han tittade inte diskret direkt!

Och apprå på det så borde det vara förbjudet med
sådana shorts på gymet.
Dels för att det är såååå jävla fult o dels för att man är
livrädd att en viss kroppsdel ska titta fram längst låret!!!

Tjollahopp!



Kommentarer
Postat av: Anonym

"Titta fram längs låret" Hahaha, du hade ju blivit asimpad då :) Vet vem du syftar på och han mfl har verkligen NOLL KOLL på hur man faktiskt kan titta diskret..KRAM!!!

2010-11-09 @ 08:01:08
Postat av: Nina

Ha ha! Ja längst låret var väl att ta i då :)Men du förstår vad jag menar. Hej hopp!

2010-11-09 @ 09:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0