SNÖSTORM O KALLT UTE...


men julmys o varmt inne!

Ja, jul-temat fortsätter efter gårdagens julbord.
Idag e det ju 1:a advent så det var dax för julpyntning.
Jag tycker mer om den moderna stilen som är stilren o enkel.
Den klassiska stilen går helt bort i min smak så som
små röda tomtar överallt o grön julgran.
Så denna gran med en massa olika  fula färger "huller om buller"
samt klassiskt julpapper finns inte här hemma!
Utan min gran ska se ut mer som den andra:

Likaså paketen ska vara stilrena. Så tomtar o julgranar
går bort o modernt  papper går hem hos mig:

Så här ser det ut i vårat hem:






Dom enda tomtarna i hemmet, som snart ska bytas ut ;)



Ha en mysig 1:a advent!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0