Som ett barn på julafton

I Lördags var det premiär för Candyland för
våran del. Och Tobbe som deffar till sin tävling
var nog gladast bland alla barnen där inne :) T har
bara ätit godis 1 gång sedan 1 april. Och så kom
turen i lördags att han behövde fylla på glykogen-depåerna
i musklerna extra mkt då han tappat lite för mkt i vikt denna vecka.



Jag fastnade mest för deras nötavdelning :)
En massa olika sorters nötter i mängder av smaker
som tex ost, chilli, vitlök, havssalt, tomat, kanel,
rostade, friterade m.m

Och resultatet av kolhydrat översvämning i T:s mage
blev detta:

Ådror överallt!!!
Det är kul att se vad som händer med kroppen när man
knappt inte har något fett på kroppen. Alla ådror, muskelfibrer,
konturer m.m. syns jätte tydligt. Ungefär som en
anatomi karta ;)

Här bjuder jag på en bild av MIN mage på deffen
efter en massa kolhydrater:


En form som idag e låååångt borta....

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linnea

my god, jag o marcus måste dit!! :-P snygga blider på er oxå! så himla coolt med ådror! är också jätte impad på hur kroppen reagerar! träna nästa mån då?? kanske lite långt dit.. ;-)

2010-11-09 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0