Bra armpass!

Nu känner jag mig frisk igen!
F**n vad skönt!
Igår körde jag pump med Emma o det var
riktigt skoj :) Camilla som har passet är den
roligaste instruktören jag träffat. Helt tokig, full med energi
så det sprutar genom hennes öran, skrattar o skämtar
högt o tydligt (mest åt sig själv ha ha!) även
fast det är på bodigt allvar mellan varven i salen, skriker
o pushar allt var hon har så hon nästan svimmar osv.
Så står eloge till denna härliga brutta:

You make my day yesterday!

Idag pumpade jag armarna o det kändes
äntligen bra i halsen. Så nu e det bara att
ta sig tillbaka till sina gamla vikter o köra som bara den.

Nu e det dax att sussa!
Vilket e en MYCKET viktig del i muskelutvecklingen, för
ämesomsättningen o immunförsvaret!
Berättar mera om den faktan imorgon.

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Detta måste jag berätta för camilla att hon e hyllad på din blogg!! Oj oj vad glad hon kommer att bli!!! Jag vet hon e helt underbar att träna för!!! tokig, rolig, sjunger, peppar!! Precis som en instruktör ska vara! kram på dig!

2010-10-28 @ 19:23:36
Postat av: Anonym

L: Ja skvallra för henne! :) Ja hon är en härlig mix av alla goa ingredienser :) Ciao

2010-10-31 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0