Pumpa rumpa!

I söndags mötte jag upp Maria på gymet för att
köra ben o rumpa ihop. Vi började med att köra
liggande benpress som vi inte kört på ca 1/2 år!
Så ni kan ju förstå vilken träningsvärk vi bruttor har just nu.
Ha ha ha!
Fegade lite i början o körde med 110 kg ca 15 reps totalt 6 set.
Men sen jäklar lassade jag på 130 kg o körde 3 set till.


Nästa gång höjer jag mer :)
Därefter blev det liggande legcurl o drop set i bensparken.

I går mötte jag o Tobbe upp Jimmy för att gå morgon-
promenad. Benen kändes som två stockar i början men när
blodcirkulationen kom igång gick det bättre :)

Jag o Tobbe (T som har en för kärlek till fula mössor):

2 hurtbullar in action:

Jimmy:


Därefter blev det ett rygg o baksida axelpass på gymet.
Hade världens energi efter helgen onyttiga intag o av all
inspiration från bilder o videos från SM!
Nu jäklar är motivationen på topp!!!

Shut the f''k up and squat!


Kommentarer
Postat av: Maria J

Ha ha ha.. Ja fy fan det var länge sen benen värkte så mycket..men det är ju än härlig smärta!!!;)) Ses på söndag för ett nytt hårt benpass;) Pösselipöss

2010-10-06 @ 07:42:56
Postat av: mli

vad glad jag blir över dina kommentarer :) kul att nån förstår min aningens udda humor ;) smygläser hos dig varje dag o får massa inspiration!!! kram

2010-10-06 @ 17:30:02
Postat av: Sirpa Felhendler

Åh träningsvärk är skönt, fast jobbigt om man får gå baklänges nerför trappor. Pain is just weakness leaving the body... Ja du Nina, förstår om du gick några steg efter/före killarna, med tanke på Tobbes söta mössa.

2010-10-06 @ 21:41:15
URL: http://sirpaspringerigen.blogspot.se
Postat av: Elin

Oerhört söt mössa Tobbe hade på sig ;)

2010-10-07 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0