Snart helg!

Och det bästa av allt är att jag är ledig!!!
Kommer tillbringa lördagen i Linköping för att
hjälpa Tobbe i Proteinbutiken men framförallt för att
strosa o shoppa loss o äta Phad Thai i "Linkan" ;)
Förra helgen hade vi besök av Tobbes "gammla"
kompisar från Finspång. Och nu i helgen e det min tur.
Jag får besök av min kompis Sandra från
Malmööööö som ska bo hos mig :)

Vi blir ett gäng brudar som ska träffas hos mig
o snacka en jäkla massa skit o äta gott!

Så välkommen konstapel Sandra till Norrpan!


Kommentarer
Postat av: Maria J

....och jag får ingen inbjudan.. =(((

2010-10-28 @ 15:04:18
Postat av: Nina

Maria du e alltid välkommen! Men det e vänner från förr som ska träffas, tror du inte känner någon.Du ska ju ha partaj ju! :) Men kom till Lin.k o hälsa på mig på lör?!!! Filmkväll på Sön med Sami o oss? Pöss

2010-10-29 @ 13:56:25
Postat av: Sandra

Och så rooooligt vi hade sen!!!! Jag har inte garvat så mycket på jag vet inte HUR länge!!! Hade träningsvärk i magen dagen efter! Tack bästa Nina och ni andra för en helt underbar kväll!

2010-11-04 @ 22:38:45
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0