Överraskning...

I förmiddags kom till jobbet
och överlämnade ett paket till mig. Han flinade o sa: varegod.
Jag som fortfarande har ont i halsen o inte var på mitt bästa humör
undrade vad faan han flinade åt...ser jag så rolig ut eller..?
Men när jag sedan tittar ner på paketet förstår jag varför
han hade ett leende på läpparna... där står det:
Nallebudet


Jag börjar garva o ana vem som ligger bakom detta påhitt...
När jag öppnar paketet ligger den här tilltussade sötnosen:


Tillsammans med nallen fanns ett "krya på dig kort" med en
hälsning i. Men det roligaste av allt var att nallen hade ett pass!
Ha ha ha! Där i stod hans födelsedatum o det namn som avsändaren
hade döpt honom till:


Detta piggade upp min dag!!!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag ska önska mig en sån underbar pojkvän av tomten i år:)



Puss från maggan

2010-10-16 @ 12:16:37
Postat av: Nina

M: Jag ska hitta en o slå i i ett paket till dig... Ha ha! Kjaaaaaam

2010-10-16 @ 15:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0