A BIG MISTAKE!

I Lördags skulle jag göra mig snygg till helgen o
trimma min sidecut som jag har:

Jag e ju rakad på ena sidan som ni vet.
Så jag tog fram rakapparaten o började
att raka...
Allt såg bra ut till en början

Men sedan fick jag en chock!

AAAaaaaa!!!!!
Jag glömde att sätta på hylsan så isället
för att trimma ca 3 millimeter så
blev jag HELT SHAVED!!!!
OOOPS!
Först blev jag arg som ett

men sen garvade jag mest åt hela situationen.
Det blev utsläppt hår hela helgen för att dölja misstaget o
i väntan på att det ska växa ut några milimeter igen...
Så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: J

Hahahaha.. Kan tänka mig hur arg du blev först, jag gjorde nått liknande för länge sedan.. skulle möta en dam på första dejten, skulle trimma skägget lite.. å glömde munstycket!!SATAN rakade halva skägget.! haha fy fan vilken syn, funkade ändå tack vare Lasse Åbergs tips till mindre vackra men mer sällsynta karlar.. "Gå fort, le mycket så ser ingen att du är ful".. haha

Du kommer klara dig bättre än mig! Ha det gott damen!

2010-09-06 @ 23:55:46
Postat av: Nina

ja det e därför jag går så jäkla fort.... ;)

2010-09-07 @ 20:09:35
Postat av: Sandra

hahahaha!!! Du är för rolig :)

2010-09-08 @ 02:49:35
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Linnea Larsson

hahahahaah vad du e rolig!!!

2010-09-09 @ 10:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0