Längtar tillbaka...

Min "Pulla" drar till USA på tisdag o jag
är INTE ETT DUGG AVIS!!!!!
AAAAAAAaaaaa!!!!
Nu ljuger jag som f**n.
Vill oxå tillbaka till det underbara landet. Blev kär
vid första ögonklastet när jag var där o
förälskelsen blir bara värre o värre....
Och inte nog med det så ska hon till LasVegas!
I löööööööv it! Helt underbart crazy ;) Måste åka
tillbaka snart. Får nöja mig med att titta på mina
semesterbilder därifrån så länge...

Vårat fina hotell mitt på strippen, Monte carlo:

Vårat härliga poolområde:

Vi förlovade oss framför Bellagio på natten. Där spelas
det vattenfyrverkerier till musik varje kväll. Sen drog
vi till coyote ugly o festade loss :) Ha ha!!!
Helt crazy precis som det ska vara i Vegas ;)
En bild på natten o en på dagen:

Inne på hotellet Venedig. Helt sjukt! En hel stad har byggts upp
innne i hotellet med fake himmel där moln åker, en å
som man kan paddla i, små butiker m.m.


På strippen:

Några av dom alla mäktiga byggnader:


En jäkla massa wedding chapels såklart (lånad bild)

VÄRLDENS GODASTE KANELLBULLAR!!!
MÅSTE ätas om man är i USA!
Cinnemonrolls:


Nu ska jag drömma om Vegas baby...
Natt natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0