Rock´n roll a la Nina!

Påväg till jobbet i ny hårfärg...som jag INTE tycker om!

Typiskt att det aldrig blir som man tänkt sig...

Igår var jag uppe med för att baka
bröd till mina kära jobbarpolare till p-mötet.
Och gott blev det med ljummet, nybakat bröd till frulle! :)



På kvällen var kroppen fullladdad med kolhydrater efter
att ha "råkat" tryckt i mig bröd HELA dagen...
OOOups!
Så det fanns gott om energi till att pumpa
rygg o baksida axlar ;)
Övningar:
* Latsdrag - 5 set
* Seated row - 5 set
*Latsdarg med roddhantag - 5 set
* Pecdec - 8 set

Denna vecka har blivit en mer återhämtningsvecka
efter mitt "ryggskott" i bröstryggen. Tråkigt o segt men
behövligt för att återhämta muskulaturen.
Men från o med söndag så kör jag på
utav bara F**N igen!!!!


Ha det bäst!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Tycker färgen så jättefin ut =) As snygga byxor!!! är det Mango eller? Riktigt nice ;-P ska nog ta mig en bläng på ert underbara märke snart! ;-P ;-P KRAM POPPO SES PÅ LÖR!!! DÅ BLIR DET SPÄNNING.......... MMMOOUHAHAHAHAHAAH ;-)

2010-09-02 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0