HELGENS PÅHITT:

I fredags var vi ju på bio o såg "I rymden
finns inga känslor". Filmen var ok, jäkligt rolig men
en film för dom yngre kan man väl säga.
I lördags var det tjejfest hos Nora. Jag höll mig
nykter men hade jätte kul ändå.
Dessa "goodiebags" fick vi när vi kom:

En jäkligt god bål som jag provsmakade:

Mitt nya armband o nagellack blev kvällens outfit:

Jag redo för partaj:


Igår var det dax för träning igen.
Benen fick sig en omgång men lättare vikter o
fler repetioner. Har en lagom härlig träningsvärk idag faktiskt :)
Efter passet blev det crosstrainer i 30 min så svetten sprutade!!!
In action, full fart:

Svettigt värre efteråt:


På kvällen blev det filmmys med min älskling som
varit borta på golfweekend hela helgen.
Kan verkligen rekomendera denna film:

GRYMT BRA!!!

Nu sitter jag o laddar för ett hårt armpass.
Dax att återuppta mina dips tycker jag. Så idag
blir det premiär för dom i träningspasset ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0