@ WORK!

Så här såg jag ut på jobbet idag:

Nu har jag slutat o ska gå på bio med min babe.
Fick biobiljetter av Tobbes syrra som går ut i helgen
så därför blev det att trycka in en bio i ikväll.
Hade tyvärr sett typ alla filmer som går nu så den
enda vi inte sett var denna:

Har ingen aning om den e bra eller inte, men

skit samma för det blev ju gratis ;)

Imorgon blir jag gräsänka för min älskling
åker på SPA/golf resa.
Hatar att sova själv i den STORA sängen...


Får väl ta fram min nallebjörn ;)

See ya!


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Det var den filmen jag menade! var den bra?

2010-09-10 @ 23:59:58
Postat av: Maria J

Du har jäääääämnt så snygga klääääääääääääder.. Måste ta den där shopping dan när jag får bra lön!!!=D

2010-09-11 @ 10:52:23
Postat av: Mr T

Ja, du får ta fram nallen baby :P

Ses imorgon kväll! Passa på att dansa på bordet nu när jag e borta ;)

2010-09-11 @ 13:06:48
URL: http://www.perfecttraining.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0