Kan inget annat än

att STOR-tjuta till denna kille. Chris friar till sin tjej på hennes jobb i USA o hon svarar gråtande JA! Nästa år, några dagar innan bröllopet, är hon med i en trafikolycka o blir invalid. Nu har Chris gjort en låt om detta som handlar om att man ska hålla sina "löften" vad som än händer. Alltså finnas vid hennes sida som han lovat: Lyssna på texten! Jag gråter varje gång jag hör låten. Ryser i hela kroppen... Så ta hand om varandra där ute o ta vara på varje dag som finns. Kram

Kommentarer
Postat av: Zandhra

Ja gud...den e så hemsk men ändå så vacker...

2011-04-02 @ 19:05:39
Postat av: Nina

Z: ja visst e den. Hoppas allt e bra med er. Ciao

2011-04-04 @ 11:44:39
Postat av: Zandhra

Ja allt e bara bra me oss här :)

Ute o p-walkar för fullt med lillfisen i det underbara vädret. Funderar på

om jag ska ta mig en tur upp till gymmet ikväll.

Men får en sån där ågren eftersom man inte varit där på flera månader 8/ Men vad f*n de e väl bara att köra på :P

Hur e re me er? Börjar du känna dig tung och klumpig :)

Kramar

2011-04-04 @ 15:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0