Big Mama is in tha house!


Så fort jag kommer in på gymet får jag
nu mera höra:
-Tjena tjockis!!!
Och jag kan ju inte mer än att hålla med ;)

Idag blev det ett armpass på gymet.
8 set biceps o 8 set triceps.
Kändes helt ok. Var trött innan paset så jag tänkte ta
det lungt. Men det blev ganska hårt då jag
fick en adrenalinkick efter första setet :)
Glad var jag som hängde på grabbarna till
Spicy hot när vi var klara. Så proteindrinken
fick ligga kvar i väskan o kyckling med cashewnötter
gled ner istället

Perfekt! Bra protein, grönsaker,
nötter o liiiiite ris. Det som behövs efter ett pass.
Nu bums i säng!
Natt natt

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilken söt kula du har fått nu! :)

2011-02-22 @ 22:27:11
Postat av: Erica

Vilken fin mage! Kraaam

2011-02-23 @ 11:10:37
URL: http://middagsskafferiet.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack snälla brudar! Ja magen har nu vät till sig o större ska den bli ;) Kram på er

2011-02-23 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0