Inga dipsrekord direkt!

I onsdags var jag på gymet o pumpade mina
armar. Det var ju över 1/2 år sedan som jag
körde dips så jag var riktigt taggad på det.

1,2,3,4,5....
AAAaaaaa!!!
8 st orkade jag!
Vad faan har hänt tänkte jag? Rekordet var
ju 26 st i sommras.
Brukade ju köra med 15 kg vikt runt magen.
Sen tittade jag i spegeln o fick syn på min
mage som har växt ett antal cm på ett par veckor.
Den har bokstavligt EXPLODERAT!

Så det e ju bara att inse att min muskelmassa
inte direkt växer nu utan det få bli magen istället :)

Igår körde jag ett härligt axelpass. Det blev
lite väl många övningar. Ops! Men jag slutade
tidigt så det var skönt att vara på gymet utan att
stressa för en gång skull. Det blev:
*Axellyft åt sidan - 7 set
*Axelpress - 7 set
*Axellyft i cabelcross - 6 set
*Omvänd pec dec - 6 set


Ikväll ska vi ut med jobbet o ha skoj.
Jag kom på den lysande idén att vi
skulle ha vinprovning.

Efter att mitt förslag vann kom jag
ju på att jag kan ju inte dricka.
Jag e ju för fasiken på smällen ju ;)
Ha ha ha!
Men jag får lukta på aromerna o njuta
av en bit oxfilé som ska serveras efteråt.

Ha en toppen fredag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0