Rumpnisse

kunde det blivit på gymmet idag!
Efter jobbet var jag som vanligt redo
för ett styrkepass. Men då jag hade hoppat
i mina brallor o vände mig om för en sista
"check" i spegeln på mitt växande ass
så tog det tvärstopp!
Mitt i baken var det 2 STORA hål.

Så där stod jag med sur min när
jag insåg att det inte blir något pass :(
Men istället lyxade jag till det med en solning

Så nu sitter jag här o luktar solariumsvett o
har tid över till att blogga ;)

Gårdagens pass var inget att hänga i julgranen.
Var otroligt seeeeeg o trött så det blev ett lätt pass.
Därefter var jag fullbokad med introduktioner i gymet
i 4 timmar! Jag tänkte "hur f**n ska jag orka"?!!!
Men efter 10 min som instruktör var jag full med energi,
hade trevliga klienter o hade skit skoj!
Så då såg jag ut så här istället
Senare på kvällen serverade älsklingen
oxfilé, sallad o vitlöksbröd tillsammans
med en film o 10 stora röda rosor!



Nu jäklar har han samlat på sig + poäng!!! ;)
LÖÖÖÖV U!!!

Hej hopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0