Ååååh sol ute..

och plus grader, så skönt!
Trodde jag det...
Bestämde mig för att powerwalka till gymet
istället för att åka pensionärs bussen.
Hoppade i mina walkingskor, på med ryggsäcken o skuttade ut.
Men fy fasiken vilket piss väder.
Solen gick i moln, det blåste storm o var ju glashalt
på vägarna. Men envis som jag är gick jag 45 min till
gymet som bambi på hal is :)

Sedan pumpade jag mina armar i lugn o ro.
Skönt att träna mitt på dagen ibland då det knappt
är något folk.
Det blev 10 set biceps o 10 set triceps. Kanske lite
för många set men jag ville ju inte gå ut i kylan igen...ha ha!
Men sedan var jag ju tvungen så det blev ytterliggare
45 min powerwalk hem.
Dagens outfit gick i turkost:

Mooooaaaahaaa!!!
Det var bara en som kommenterade min
snygga matchning idag... ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0