Disco-pass på en torsdag!

Nästan iallafall ;)
Vadå "disco-pass" tänker vissa?! Jo, grabbarna på gymet brukar
pumpa bröst o armar dagen innan eller samma
dag som de ska på fest för de tror att de e uppumpade o fylliga
till partyt. Men tyvärr så är muskulaturen bara svullen av blod-
flödet en kort tid efteråt så det går ju inte riktigt ihop sig.
Sorry grabbar!
Men känslan att man är uppumpad finns säkert kvar som gör
att de känner sig större ;)
Så mitt disco-pass till helgens fest blev bröst o axlar.
Blev fast i sittande bröstpressen:

Så 8-10 set avverkade jag där :)
Idag har jag rejält med träningsvärk i bomberna!
Härligt!
Sedan blev det axellyft åt sidan o axelpress.
Idag ska jag endast köra kondition på träningen.
Har redan tränat igenom hela kroppen för denna
vecka så det blir ett bonus-pass ikväll.

Ha en riktigt skön helg!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej..sökte efter en nyttig kantarellomelett, och hittade din blogg..snygg. Tränar själv på gym och är noga med käket..din omelett blir super till jobbet



xx

2011-01-22 @ 00:31:04
Postat av: Nina

Vad kul att du hittade hit :) Hoppas det smakade bra :) Hej hopp!

2011-01-23 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0