Fullt ös medvetslös...


Har inte haft många lediga dagar i december, har haft full-
späckade dagar från tidig morgon till sen kväll,
streesen
har varit hög o sömnen har varit katastrof.
Så igår när jag sprang in till
gymet för att hinna med ett 30 min pass blev
det istället vila i gymets soffa med näsblod.
Inte riktigt som jag hade tänkt mig...
Sömn och stress är ju de vanligaste orsakerna till näsblod så
denna vecka har jag börjat varje morgon med papper
intryck i nosen vid frukostbordet. Och så även igår kväll.
Suck!!!
Men nu är jag ledig i 3 dagar så det är bara att försöka
koppla av o ladda batterierna igen.
Så idag började jag dagen med en sovmorgon o
går fortfarande klädd i min rosa morronrock...
Vilket jag kommer att göra HELA dagen :)

Ta det lugnt!
Kram

Kommentarer
Postat av: anni

kan du inte ta det lite lugnt när du har jobbat så mycket jag tycker att du bara ska slappa en helg .och bara va.var rädd om dig nina

2011-01-08 @ 12:23:34
Postat av: Nina

Ja mamma :) Denna helg blir lugn! Har ju morgonrocken på mig än fast klockan är 13 snart. Kram

2011-01-08 @ 12:53:32
Postat av: Linnea

Bra mamma anni!! Nina, VAR RÄDD OM DIG!! men jag vet hur det kan va ibland när man vill mkt, mkt är kul och man har energi, adhd o damp på en gång.. Men POLLA det finns bara en POLLA! Gå o mys ny i din morgonrock hela dan, det är du värd!

2011-01-08 @ 13:13:42
Postat av: Nora

Men Pullan!!!! Ha en skön helg nu! Dock jobbar jag hela helgen så det blir inget lyx för min del. Idag känns det jobbigt att jobba. Kom hem två inatt efter en timme på hala vägar. Kourkis koppling gick så vi fick bogsera bilen till ektorp och styra med det. Kuuuuuuuul......NOT! Ännu en natt med dålig sömn, help me god!

2011-01-08 @ 14:05:18
Postat av: Chales

Skøt om dig tjejen, inget ær vært att stressa før. Ta tid før dig och gør sådant som du får energi från, se øver dina rutiner och utværdera dem. Nær kroppen børjar ge dig tydliga signaler..ær det dags førlængesen att sluta.. jag har provat att pusha mig nær jag inte borde ha gjort det, jag lovar..det ger konsekvenser..

2011-01-09 @ 01:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0