Snart smäller det!!!


Jag kommer passera det omtalade "tant-strecket"!!!
Inom en snar framtid!!!!!
GAAAAAAAAAAAAA!!!
Urk!
Fy!!!
Blääääääää!!!!
Ångest?
Jag? Nääääääääääääääää skulle inte det...
eller JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
oooooooooooooo!!!!!! Som faan!!!
Men detta gulliga inlägg på facebook räddade iallafall
denna vecka:

Jag:
AAAAaaaaaa!!!! Börjar få ålderskriiiiiiiiiiiiiiis!!!!
(eller det har jag väl haft sedan 25 års gränsen)
Men nu jäklar är ångesten HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG!!!

Tobbe:
Älskling, du är ju busig som en 6-åring, Gullig som en bebis,
trotsig som en 2 åring, Fast som en 20-åring, envis som en 70-åring och
klok som en 100-åring...... Vad är problemet?
Det är ju JUST NU som du har allt!!
(Nu fick jag lite plus poäng va? =)

Och ja, nu ligger han på +

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: C

Jäklar, han visste va han skulle säga din karl! Sån´t där får en verkligen på bättre humör. :)



Kram C

2011-01-05 @ 10:16:19
URL: http://trainingbyc.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Det är sååå rätt!!! (fick jag också pluspoäng nu?) ;-P

2011-01-05 @ 21:34:43
Postat av: Nina

C: ja han vet hur man gör för att få brudarna på fall.... ;)

2011-01-08 @ 11:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0