1,5 MILS GÅING o STYRKETRÄNING

men inte ett enda tecken på att lill-tjejen
vill titta ut. Är ju van att gå o stå 9 tim varje
dag på jobbet så nu när jag e ledig så blir
jag otroligt rastlös i benen!
Så idag tog jag på mig ryggsäcken o promenerade
till gymet:

5 km * 2 = 1 mil
På gymet var det armar som pumpades.
Jag körde:
5 set - bicepscurl med hantlar
6 set - bicepscurl med stång
5 set - triceps med rep ö huvud
6 set - dipsmaskin

När jag kom hem stoppade jag i mig protein o
snabba kolhydrater. Och vips! Så kom min
ådra "masken max" fram:

Och det var inte vilka kolhydrater som helst,
utan i form av rabarberkaka :)
Det går ju inte att låta bli att provsmaka
av allt jag bakar nu tills bebisen ska komma.
Måste ju veta hur det smakar innan jag kan
bjuda på det ;)
Jag stod till o med o slickade skålen med
sockerkaks smeten i. Det e ju smeten
som är det godaste!

Senare blev det en promenad till
Styrstad oxå för att piggna till :)
5 km i frisk luft gjorde susen.
Skönt!
Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Linnea

NICE!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-15 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0