Axlarna fick jobba idag

Så imorgon hoppas jag att dom växt så
att dom likar Cecilias ;)

In my dreams...

Jag körde:
8 set axellyft åt sidan
5 set axelpress
3 set drag till hakan
Energin var på topp även fast jag gäspade typ
100 gånger under passet. Konstigt att man kan
vara så trött i bollen men ha en jäkla energi i kroppen.
Innan styrkepasset stod jag på trampmaskin i 25 min o flåsade.
När jag stod där o bläddrade i Träningsguiden så
fick jag se denna snygging:


Ja, killen fick visst vara med på ett hörn i nya numret. Kul!
Nu e det dax att slurpa i mig min
jordgubbssmoothi som står i kyle.
Recept kommer imorgon!
Natt natt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du ser helt amazing ut på den bilden!

2011-03-23 @ 20:34:13
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Nina

TACK snälla Rebecca! Den kommentaren värmer :) Dock e inte riktig formen den samma nu ;) Ha en bra kväll. Ciao

2011-03-25 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0