Ett alldeles eget spinningpass

blev det idag. Jag hoppade upp på cykeln på gymet
o började trampa. Kände att det skulle vara skönt
att gå på ett spinningpass där någon skriker, pushar o
säger åt en att kämpa. Så vad gör man då???
Jo, jag började fantisera att jag var på denna
bruttas spinningpass:

Så det var bara att blunda, fantisera o mima på
hennes sköna trancelåtar som hon brukar ha, låtsas
att glada Emma står o skriker åt en, trampa
fortare o låta svetten rinna!
40 min blev det totalt innan jag flåsande fick
stiga av cykeln som jag gnidigt på :)
Skönt!
(inte att gnida alltså, utan att få flåsa o svettas)
Men jag saknar Emmas "riktiga" pass så jag ska
försöka tajma in så att det blir ett pass snart.
Om ni inte provat Emmas spinningpass så GÖR DET!!!
BÄSTA!!!

För alla er som vill komma i form till
beach-2011 så e spinning ett av dom bästa
förbränningsallternativen.
Du bränner upp till 600 kcal/tim!!!
det är självklart individuellt hur mycket du förbränner
beroende på:
  • vikt
  • kön
  • ålder
  • längd
  • muskelmassa/kondition
  • MEN framförallt beroende på hur mkt du tar i
Ju mer du tar i ju mer bränner du!
Så ger du gärnet på passet så kan du bränna bort
flera hundra kalorier!

Så trampa på!
Ses!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Nina!! Vad du är gullig!! Tycker absolut du ska komma på mina pass sen när vi är hemma igen =) Vi ses imorn!

2011-03-30 @ 21:37:54
Postat av: Linnea

Är väldigt sugen på att prova emmas pass =) bra variation till min löpträning! men det är ju det där med TIIIID! vill även prova Yoga, tror det skulle vara bra för mig ;-) vi kan väl köra spin nån gång you and me <3

2011-03-31 @ 12:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0