EN BRA START

på denna helg blev det igår :)
Fick blombud till jobbet från en hemlig beundrare ;)

Emma rusade in i personalrummet o skriker:
- Nina din jäkla kärring du har besök!
Hon blir galen varje gång det kommer blombud till mig
o inte till henne. Hi hi!
Sedan efter min träning kom jag hem till detta:

Tobbe hade fixat tända ljus, trisslott, kycklingsallad,
mörkt lantbröd, rosé o annat gott till kvällen.
Och så var det ju hockey på tv!!! :)
En riktigt bra kväll!

Idag ska vi på fest på en nattklubb då 5 grabbar
firar 25 år. Antar att jag komer dra upp åldern på
stället. Plus att jag nog kommer att vara den enda
som e nykter. Men jag kommer att skaka rumpa o magen
på dansgolvet iallafall ;)

Så idag har jag köpt en ny kläning o fixat
naglarna så jag blir liiiiiiite snyggare:


Ha en trevlig valborg!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej... Undrar bara hur du kan gå gravid till en pub????? Ser ju sådär ut kan jag tycka... Kommer du gå till pub med bebis oxå????

2011-04-30 @ 21:26:20
Postat av: Nina

Anna: Jag säger som min barnmoska säger: När man är gravid KAN o SKA man göra ALLT man gjort innan man var gravid. Lev likadant som tidigare o begränsa dig inte bara för att du är med barn. Det mår både du och din bebisen bäst av. Så varför kan man inte gå på krogen när man har större mage? Bebisen kommer nog få vara hemma då jag ska gå på puben men att ta med den till en resaturang kommer jag garanterat att göra. Ha eb bra kväll!

2011-05-01 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0