BAKIS!!!

Det e faktiskt sant!
Igår var jag ute  o pimplade vin med min kompis Elin från L:A.
Alkohol e ju ett "BIG NO NO" under min deff, men var gör man inte när kompisen e här typ 2 ggr om året :)



Det var ju ätardag igår så ett glas vin får jag ju faktiskt dricka...
men det blev fyra. 
Oooops!

Min "pulla" Nora kom oxå o höll oss sällskap senare på kvällen.
Vi tre satt på fyllan o smed planer att vi skulle komma o hälsa på Elin i sommar.
Ååååååh JAG VILL VERKLIGEN!
Har ju skräck att åka själv då jag endast kan säga typ "Hello" på det amerikanska språket.
Och hur fasiken ska det gå när man ska checka in/ut, byta flyg, leta efter gaten m.m. på en av världens största flygplatser???!!!
Kommer ju sitta skakandes i ett hörn o gråta...
Så jag hade lagt ner planerna att hälsa på.
Men nu när "pulla" vill hänga på o hon kan vara min guide o tolk så kanske jag kommer iväg! :)
Nu ska vi bara kolla upp våran semester så håll tummarna.

Även Emelie o hennes vänner trillade in på slutet o höll o sällskap :)
Det var en JÄTTE trevlig kväll o smaskigt att dricka vin men idag smakade inte havregrysgröten så gott på morgonen....
Men det e smällar man får ta!

Ut i det fina vädret nu vänner!
Själv ska jag åka o jobb!

Vi ses!



Kommentarer
Postat av: Elin

Det är fritt fram, kom o känn lite på LA! Wooohooo!



Ja, just det... jag ska bara boka min resa så jag vet att jag är hemma då;)

2010-05-04 @ 02:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0