PICKNICK!

Innan träningen i söndags så var jag
sååååå uttråkad. Så älsklingen frågade vad jag ville
göra för att jag skulle bli på bättre humör.
Jag svarade:
Jag: -Jag vill ha picknick!
Tobbe:-Men det spöregnar ju...
Jag: -Men det e det jag vill!
Tobbe: -Då hämtar jag pläden o brygger kaffe o så
får vi sätta oss i vardagsrummet då.....?
Jag. JAAAA!!!


Där satt vi som två idioter framför tv:n o såg på golftävlingen
o låtsades att vi var på picknick.
HA HA HA HA!

Men jag fick min picknick i allafall.... ;)

Kommentarer
Postat av: LadyInsane

Haha vad glad jag blir när jag läser sånt här!! Tänk att ha en kille som gillar att vara spontan! Min pojkvän hänger oftast med på sådana galenskaper men krävs en del övertalning för att komma dit!

2010-07-27 @ 22:49:22
URL: http://ladyinsane.se
Postat av: Nina

Får ofta höra "ni e ju helt kokobello"! Men det bjuder jaag på! ;)

2010-07-29 @ 19:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0