TRÄNING I VALENCIA

Vi har knappast varit på latsidan i Valencia.
Vi har skippat styrketräningen för att vila leder o
för att min inflamation i ryggen skulle läka.
Men eftersom man ligger o slappar hela dagarna på stranden o
inte äter den nyttigaste maten så har det "kliat" i hela
kroppen att få göra av med lite energi!
Så detta har vi gjort:

Måndag:
gåing 1,5 mil
Tisdag: gåing 5 km + jogging 5 km
Onsdag: cykling 5 mil
Torsdag: gåing 5 km + jogging 5 km
Fredag: gåing 5 km + jogging  5 km
Lördag: gåing 5 km

Vi hade även med oss frukost i resväskan


Det sämsta med kosten när man e utomlands
är ju frukosten. Finns endast vitt bröd o kalaspuffar typ. Blä!
Känns bra att få starta dagen med en bra frulle så man får energi o
så man står sig ett bra tag.
Har inte ätit något godis eller snaks men däremot har
en glass slinkit ner varje dag i värmen ;)


Har varit jätte skönt att bara kunna äta det jag vill MEN
det känns skönt att vara hemma igen o äta lite nyttigare.
Jag känner att min kropp mår bäst av bra o näringsrikmat.
Även att få börja träna hårt igen ska bli riktigt kul!



SÅ NU KÖÖÖÖR VI IGEN!!!
Go go go!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag håller fullständigt med! En bra och proteinrik frukost är sjukt viktigt!



Jag och min kille ska till Rom 20:e Aug och de har en frukostbuffé. Jag har läst flera som tycker att frukostbuffén var bra, men man vet ju inte riktigt vad de menar med "bra". ;P

2010-07-14 @ 15:22:41
URL: http://ladyinsane.se
Postat av: Nina

Josephine: Ja det e inte lätt att veta vad som e bra i andras ögon. Vissa tycker det e bra bara det finns bacon, prinskorvar o köttbullar till frulle. Vi brukar alltid ta med oss en påse med kaseinprotein för att vara på den säkra sidan. Bröd finns ju alltid men bra proteinkällor brukar vara sällsynta. Bra att ha som mellis oxå tillsammans med exotiska frukter som det finns gott om! :)

Ha en toppen semester i Rom!

Tjollahopp

2010-07-14 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0