Behöver semester!

Jag har jobbat många timmar denna vecka, i högt tempo,
med lite sömn, o nästan inga kolhydrater!
Snacka om att jag e seeeeg...
Men igår fick jag till ett träningspass på gymmet :)
Tränade tillsammans med Linnea o även hela
kompisgänget var på gymmet så det slutade med

lekstuga i skratt o trams.
Det behövdes verkligen lite "allan" för min del :)

I ondags efter 12 tim jobb var mitt blodsocker nere till golvet
att jag höll på att svimma.
Då säger en kollega:
-Gå in o ta en kanellbulle eller choklad vett ja!
O MY GOOD vad jag bara ville sätta mig ner o gråta.

Hela lunchrummet badade i bullar, marabouchoklad,
bröd m.m. O den lukten o synen har jag stå ut med
i flera dagar....Blir gaaaalen!!!

Men igår fick jag en pressent av min älskling
som muntrade upp mig :)
Thank´s honey!

Nu e det dax att gå ut o jobba igen efter
3 koppar kaffe ;)

Hej hopp

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0