BENTRÄNING NÄSTA!

Har precis kommiit hem efter en tur på golfbanan i solen:)
Kanske inte riktigt så här exotiskt men nästan:


Vi körde korthålsbanan o det gick väl sådär.
Hade en bra coach med mig som sa:
- Du e inget vidare på närspelet älskling.
Men du e helt klart snyggast på golfbanan.

Jag kollar mig runt för att se mina konkurenter...
En pensionärsdam på 80 bast, en solariebränd 60-årig kvinna o
en rödhårig, fräknig tjej på 14 år...
- Tack älskling det värmde verkligen...
Ha ha ha ha!

Nu sitter o o pimplar kaffe o laddar mentalt för
ett benpass på Nordicclub.
Har haft ont i halsen ett par dagar nu som vägrar
att släppa. Så vi får se hur hårt jag vågar köra.
Självklart lyssnar jag på min kropp o skulle inte träna om
jag hade feber osv.
Men ibland känns det som det faktiskt kan hjälpa att köra lite
lätt på gymmet. Som om det "rensar" kroppen på något sätt.
Kroppen prioriterar ju att först o främst bekämpa viruset så
återhämtningen i muskulaturen blir ju lidande. Och där med
kommer uppbyggnaden bli sämre.
Men jag går mest dit för att underhålla o för den psykiska delen.

Så snart cyklar jag mina 4 km till gymmet o kör mitt benpass:)

Detta härliga grabbgäng möter jag varje dag när jag tränar


Ses snart på gymmet gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0