Jag har gjort en "Britney"...

eller rättare sagt en 1/2 "Britney"!
Igår var jag hos stans bästa frisör Emma för att snygga till mig till våren. Har funderat länge på att jag vill göra något crazy med håret. Så efter att sett mina idoler Rihanna o Carmen Electras nya frillor så tänkte jag:
what the f**k nu kör vi!



Jag drog ut några bilder till Emma o bokade tid o sen var det bara att ta fram rakapparaten o köra!!!
JAG ÄR SUPER NÖJD!
Frisör-tanterna på salongen fick nog en chock när vi rakade halva skallen. De kom fram o frågade vad vi höll på med o hur det skulle bli med sina frågande blickar. Ha ha!
Men det går faktiskt att kamma över det långa håret om man vill dölja det.
Så här ser jag ut nu...



Vad tycks då?



Kommentarer
Postat av: vikkan

håret blev inte så illa trotts allt och tack för påskjakten BÄSTA moster Nina! ;)

2010-03-31 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0