Cultdesign is da shit!


Ja, hela mitt hem består av just denna serie.
Man kan variera, byta ut, förändra o förnya manschetterna, ljusen,
brickor m.m. efter tycke, smak, årstid, trender osv.
Vilket gör att man kan mixa o matcha i en oändlig variation!

Jag bara ÄLSKAR cult.
Stilrent o modernt som jag diggar.
Här kommer lite bilder från några i min samling:
(klicka på bilden för att få den större)


Värmeljusburk och
sparbössa           


Påskmanchett

Sommarmanschett  
med jordjubbar        

Vit kruka med lock
för blommor m.m.

En annan variant med jordgubbstema

Vitt fat med både manschetter o ljuskuber

Samma fat men sommriga manschetter



Sailortema i sovrummet

Ljuskuber, salt o pepparkar,
mjölkkanna o sockerskål

Diskmedelspump


Cultblommor o plastlime

Liten ljushållare med turkosmanschett


Nu får det räcka, kan ju inte hålla på i
evigheter o visa min samling ;)

Rekomenderar verkligen denna serie, antingen till dig själv
eller som present!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0