Kalas-helg...


bokstavligt talat så har helgen varit en kalas-helg,
då vi firat 3 födelsedagsbarn o 2 morsdag!

Paket utdelning:

Millan fick en efterlängtad rosa sportbh, träninglinne,
meloner, annanas o godis ;)

BH:n var redan fylld med 2 meloner...ha ha ha!


Emmis fick gott rosé o choklad

Chokladbit i rolig detalj


Svärmor fick cultljus o godis


Och mamma en likadan fast annan färg


Nu e det dax att krypa ner under täcket tillsammans med
min babe o titta på film.

Imorgon e det en ny vecka och
nya hårda tag med träningen!

Mot beach 2010 gott folk!

Natt natt...

Kommentarer
Postat av: Millan

Tack snälla underbara du för den suuuperfina present som jag fick av er i söndags!!!

Pusssss!

2010-06-01 @ 08:32:41
URL: http://millansandberg.blogspot.com
Postat av: nina

Millan: TUSEN TACK för den goda maten! Fasiken vad jag åt! ;)

2010-06-01 @ 16:57:28
Postat av: Emma Lindh

Vad söt och påhittig du är som gör så fina presenter till alla.

Jag blev jätteglad för min present. Tack för att du finns bästa pulla :)...

puss & Kram Maggan

2010-06-01 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0