Klick, klank, klonk...

...ja detta ljud har jag lyssnat på heeeela natten.
Grrrrr....
Så i natt gick det inte att sova mycket.
Regnet piskade ot både fönstret o fönsterbläcket så det ekade i hela sovrummet.


Så klockan 06:00 gav jag upp.
Jag tog på mig träningsskorna o i med BCAA o hoppade upp på trampmaskinen.
Jag var då pigg som en mört o trampade i ca 50 min.
Men jag vet att eftermiddagen o kvällen kommer att bli seeeeeeg efter en dålig nattsömn.


Men jag ska försöka att göra ett bra styrkepass på gymmet ikväll!
Kaffemaskinen kommer gå på högvarv på jobbet idag :)

Sedan blir det filmkväll med världens snällaste o bästa SM medaljör
Jimmy Davidsson


See ya!


Kommentarer
Postat av: Jimmy Davidsson

Duktig du är Nina =) Ser fram emot en gym och filmkväll med världens mysigaste goaste vänner =)

2010-05-14 @ 13:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0