Kurvig eller size zero?

Vad har jag för kroppsideal egentligen?
Hur tycker jag att den perfekta kroppen ser ut?
Denna fråga får jag ofta, och den kan jag faktiskt inte svara på.
Vissa dagar tycker jag att det är jätte snyggt med lite "mulliga" kroppar
medans andra dagar kan jag tycka att det är snyggt med en
muskulös kropp "utan" kroppsfett.

Dessa bruttor tycker jag har världens snyggaste kroppar:
Carmen.Electra

Linda.Fodor


Och dom e ju så långt ifrån varandra som möjligt.
Eller?
Kollar man närmare o jämnför dessa så har ju båda kurvor men
på två olika sätt!
Carmen har kurvor pga att hon har lite "hull" medans Linda har kurvor pga av muskelmassan.

Ett kroppsideal som defenitivt går bort i min smak är detta:
Size zero



Så slutsatsen e att jag gillar kurviga kroppar på ett eller annat sätt!

Just nu vill jag själv få fram mina "kurvor" av muskler.
Tycker det är jätte snyggt när man ser konturerna, ådrorna o ribborna på musklerna.
Men frågar du mig för 1 år sedan så tyckte jag att jag var snyggare med lite fett på kroppen så dom kvinliga kurvorna kom fram.

På Valborg ville jag klä mig lite fin till jobbet.
Så jag tog på mig en partyklänning o högklackat.
Men med ådror på biceps, magen och bröst musklerna som syntes så
kände jag mig som en transa!!!

Jag o mina ådror på magen


Min åder på biceps tittar fram o bröstmusklerna



Ha ha ha!
Det e nackdelen med att vara lite muskulös.
När jag ska bära klänning skulle jag vilja väga 10 kg mer,
medans när jag pumpar på gymmet vill jag väga som nu.
Det e väl konstigt att man aldrig blir man nöjd...

Så jag kommer härdan efter att hålla mig till sneakers, jeans o en
topp som jag tycker passar bättre till en sportig body! ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

OMG vad du är bitig nu! Bra jobbat Nina!! Är ju evigheter sen vi sågs, hoppas du jobbar nu på lördag :)



Kram!

2010-05-03 @ 21:22:27
Postat av: Nina

Hej E!

Ja jag jobbar på Lördag!! Då ses vi! Kul!

Kram kram

2010-05-04 @ 14:01:47
Postat av: Linnea Larsson

Du ser LÅÅÅÅÅÅNGT ifrån ut som en Transa!! Du är URSNYGG!!! Fördelen med din kropp är att du har saftiga muskler, men ändå (förstå mig rätt) nätt och liten =) Hra nog aldrig sett någon i verkligheten med så fitt krop! Marcus och jag kommer aldrig bli lika fitta som dig ;-P Streck på dig Nina! du är urgrym!!! :-P

2010-05-04 @ 21:25:21
Postat av: Linnea Larsson

När kommer bilderna som marcus tog då :-P

2010-05-04 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0