Lördag :)

Jag började såklart min lördag med världens godaste bröd:


men först stod jag på trampmaskin i 40 min.

Jag brukar gå upp extra tidigt på lördagar för att kunna njuta lääänge av min smarriga frukost med tända ljus o läsa morgontidningen.
O så även denna lördag.
Sedan var det dax för att jobba o därfter väntade en stor släktträff med familjen Carlsson.


Jag o Evelina som inte tillhör släkten Carlsson kände inte igen många ansikten bland dom ca 50 st. Men det bjöds på god mat o roliga lekar så kvällen blev mkt trevlig :)

Dessa tre tyckte nog släktträffen var bäst då det var gratis sprit! ;)


Medans ungdomarna vinglade vidare till "Otten" så åkte pensionärerna, jag o Tobbe, hem o sov...
MOOOAAAHAAA HAAA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0