Underbar helg i STKH!

Ja i lördas morse gick bilen med 5 glada o galna bruttor till Stock.h.



Vi började med shopping i det underbara vädret!
Det var ju högsommar värme, 23 grader o strålande sol.
Såååå underbart!






Efter några timmar tog vi en paus o lunchade med några glas rosé på en uteservering.
Vi satt o njöt samtidigt som man blev lite "lullig".
Hi hi hi!

Därefter gjorde vi oss iordning för utelivet o delade på ytterliggare några flaskor rosé.
MMMmmm... så gott det var!




På vinglande fötter gick vi till Wallmans för en bra show med super god mat o god dricka.







Sedan skakade vi loss på dansgolvet fram till 02:00
då fötterna var helt slut.


Sedan blev jag utsläng o fängslad med hanbojor
för att jag dansade på bardisken...

Nääääää...det där hittade jag ju på! ;)
men det kunde ha varit så...

Jag o Emma vinglade hem barfota genom Stock.hs gator för vi hade så ont under trampdynorna.
Vid 03:00, efter 1/2 timmes näsblod (suck), stupade jag till sängs.

Dagen efter väntade en STOR frukostbuffé.
Herregud vad vi åt!
Vi satt nästan i 2 tim o mumsade allt från
nybakat bröd, croissanter, färsk frukt, pannkakor med grädde,
brieost o kex, färsk pressad juice m.m.


Vi åkte glada, nöjda o trötta hem på söndagen med träningsvärk i våra magmuskler efter allt skrattande :)

EN TOPPEN HELG som bör återupplevas även nästa sommar...

Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Leine

Åhh vad härligt det ser ut, ni hade verkligen tur med vädret oxå!vad roligt!blir så avvis :) ni e sååå snygga allihopa med!! jag e bara tjock just nu men jag kommer ifatt sen ;) hälsa kraaaaaam från mig till alla!

2010-05-26 @ 12:41:18
Postat av: Linnea Larsson

POLLA, POPPO OCH MEMEMMA!!!!!!! FINA NI E!!!!!

2010-05-26 @ 21:19:29
Postat av: Nina

Hej Leeeeeeineeee!

Ja vi hade det skit skoj i storstan!

Men du, du e lika snygg du bruttan. Om inte finare! Det är ju jätte fint att vara gravid. Förstår att man inte känner sig i sina bästa år när man går upp i vikt MEN jag o många andra tycker det är jätte fint!!!

O snart kommer ju "BULAN" till ut! Kul!

Hoppas du mår bra. Kram på dig



Linnea: Du e koko!!!

2010-05-26 @ 22:36:17
Postat av: Sandra

Snyyyyyyyyyyyyyygge-NINA!!!!!! :D

2010-05-28 @ 11:43:11
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Nina

Sandra: Thanks sweety!!! :)

Men va fasiken, nu hajar jag. Har du oxå blogg!

Tog ett tag att fatta. ha ha ha!

Kram på dig heta polis bruttan

2010-05-28 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0