Helgen som var

Först tillbringade jag lördagen i världens
bästa kosttillskottsbutik: Proteinbutiken
i Linköping!
;)
Sedan var det bara att svira om o
gå på fest hos Emma:

På festen blev jag placerad framför denna
skål med ostbågar:

INTE BRA!
Det slutade med att skålen hamnade i mitt
knä o svullandet var i full gång ;)
Men gott var det minsann!

På söndagen var det dax för benträning.
Och jag hade bra med energi efter skålen
med krokar från dagen innan.
Det blev:
Knäböj - 7 set
Benspark - 6 set
Legcurl - 6 set

Ett bra pass som avslutades med bio:


Stört skön o rolig film!

Ha en bra vecka!
P o K


Kommentarer
Postat av: polla

DET VILL JAG SE!!!!

2010-11-17 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0