Inget Västerås för mig

Ja i helgen e det ju SM i fitness/bodybuildning
i Västerås.

Och jag brukar ju åka o titta o dreggla
på dessa snygga skapelser på nästan alla olika tävlingar.
I år är ingen med o tävlar som jag känner men däremot
är det många vänner som ska dit o bara njuta o
hämta inspiration o motivation.
Men denna gång hoppar jag över det. Har velat fram o
tillbaka en längre tid men beslutade mig för att skippa det.
Men nu sitter jag här hemma ensam o ångrar mig...

Ha ha ha!
Men men, det e ju inte långt kvar till Luciapokalen. Så då jäklar
kommer jag vara dubbelt så taggad när jag känner flera som ska tävla o
massor med vänner som ska med :)
Kommer även hjälpa Tobbe på tävlingen som ska upp
på scenen för 3:e gången!

Ha en skön Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0