På gymet igen!

Ååååååh vad härligt att vara på gymet igen!
Fasiken vad det e tråkigt att inte få pumpa, får
ju abstinensbesvär. Kliar i hela kroppen, blir lättirriterad och
har överskotts energi så folk tror att man har damp ;)
Men det blev ett väldigt lungt pass med lätta vikter då jag
inte e helt frisk. Så denna vecka får bli lite rehabträning så
jag sakta men säkert kan komma tillbaka till mina vikter.

Igår var jag på långpromenad 2 gånger i det härliga höstvädret.
Först gick vi 7 km innan frukost i Styrstad. Jag som fortfarande
inte hade någon röst var väl inge vidare sällskap men Tobbe
fick iallafall lugn o ro och kunde njuta av det soliga vädret istället...
Eller inte...Det blev intervall träning i backarna medans jag tvingade
honom till lite mer än vad han hade tänkt:



Senare tog vi en till promenad; i Abborreberg:


Fasiken vilket härligt väder vi haft i helgen!

Idag efter träningen blev det besök hos Emma o Milo.
Hon stod redo med nybakade scones med kantarellstuvning när
jag kom :)
Mmmmm... vad gott det var!!!

Milo satt brevid mig ihop om att jag skulle tappa en
bit bröd. Men han behövde inte sitta länge för med dom
hundögonen fick han smaka scones av mig:

Sedan blev han nog trött på min hesa stämma så
han gick o la sig i sovrummet istället:


Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0