HELGENS TRÄNING

I fredags blev det ett snabbpass på gymet.
Jag hade 40 min på mig så det blev att superseta axlar o mage.
Det blev:

Ett bra pass som slutade i skratt o trams då en viss person
klädde av sig naken o sprang igenom gymmet vid stängningsdax!
Ha ha ha! Nämner inga namn.....

I söndags var det tur för benen.
Har fortfarande lite känningar i ryggen så det blev inga pressar.
Fick nöja mig med:
o legcurl.

På eftermiddagen tog jag på mig löpardojjorna o sprang 5 km.
Så skönt att andas in lite syre i höst solen som var framme :)

På kvällen firade vi

Victoria som fyllt år o jag bakade en cheescake
eftersom hon älskar det! O jag me......

Det blev en lättare variant på light philadelphiaost o lättgrädde.
MMMmmmm så gott det var!

Kommentarer
Postat av: Misen

Vem kan det ha varit..Börjar han på C och slutar på alle kanske, hahahaha!

2010-09-07 @ 10:24:25
Postat av: Nina

Misen: efter mycket tjat från min sida blev det han som börjar på T... :)

Så nu står det 1-1 Det e nästan så att vi oxå ska vara med va?!

2010-09-07 @ 20:08:05
Postat av: Misen

Vi gört! Fast vi kan väl ta en måndagkväll vid sexhugget, lite mer folk då, lite mer sport övert :D

2010-09-08 @ 07:10:49
Postat av: Linnea Larsson

Gud vilken fin kaka!! är de lätta att tillreda? Jag ÄÄÄLSKAR cheescake!!!!

2010-09-09 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0