Inga höga klackar idag...

Aj aj aj...
Imorse var det "Agda 95+" som klev ur sängen.
Satan vilken träningsvärk i mina vader!

Såg ut o kände mig som en avdankad pensionär
som spelat bridge för sista gången. Dock hade jag
inga liggsår eller Atena-blöja som tur var....
Men efter att ha jukkat runt till "Do yot love me" i
1 timme så kändes det bättre. Tobbe undrade
om jag "gick på något" eller om jag bara var störd...
Men jag hade ju bara ett dampanfall som vanligt! ;)


Hur går träningen då?!
Jo, i tisdags pumpade jag upp mina stackars vader o mage
på gymet. Jag supersetade övningarna o
sprang som en jojjo fram o tillbaks mellan maskinerna.
Jag sa till mig själv att jag skulle köra tills älsklingen
solat klart. Så jag körde om o om o om igen....
1, 2, 3, 4 set, 8, 10, 12, 16 set.....
-Vart fasiken håller "bihanget" hus? undrade jag när det
gått över 45 min.
Då hade han somnat med hörlurana på o legat o
sussat medans jag for runt som en oxtokig atlet
mellan maskinerna.
Så det blev en jäkla massa set vader o mage.....

I måndags var det ju armarna som skulle växa.
Det var ju releasefest på gymet för min dipspremiär!
Musiken var på högsta volym, folk stod o hejade, foto-
grafen var redo, champangen var kyld....(måste ju tänka posetivt)
Men det blev en jäkla dålig fest. Klarade typ hälften så många
som jag klarade i våras. Tror rekordet var 24 st förrut.
Men men det e bara att bita ihop för dit ska jag nå igen!!!!
Men annars gick passet bra :)

Idag ska jag ge rygg o axlar en dundrande omgång!
Motivationsbild:


Ha det gött mina vänner!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0