GO KVÄLL!

Igår styrde bilen mot Linköping!


Jag tillbringade dagen i Proteinbutiken men även ett varv
på stan o ett besök hos Millan på Hälsofreak blev det.
Har även bytt smycket på min piercing bakom örat.
En vit diamant sitter där nu o glittrar:


På kvällen körde jag ett armpass som gick jätte bra!
Det blev 10 set biceps o 10 set triceps.
Men imorse kände jag smärta i både ländrygg o höft.
Trodde att det skulle bli bättre efter lite powerwakt/jogging
i morse men det blev det INTE.
SUCK!!! Grrr....
Jag gjorde ett försök att köra bröst ikväll men jag upp
efter 4 set o tog cykeln hem istället.
Nu ska jag få massage av mina söta pojkvän o
se om det kan hjälpa.

Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Stackar'n som har ont hela tiden! Nåja, smycket blev ju awsome i alla fall! :)

2010-09-08 @ 06:05:29
URL: http://candydarling.shapemeup.se/
Postat av: Mr T

Tänker på dig baby!

Hoppas att ryggen blir bra snart :*

2010-09-08 @ 12:25:47
URL: http://www.perfecttraining.se
Postat av: Linnea Larsson

Jätte fin smycke!! passar dig perfekt =)) träna någon mån förmiddag snart?? när din rygg är bra dvs.. =)) sen ska vi ha en stavgångkurs också!!! KRAAAAAMMM på dig min polla

2010-09-09 @ 10:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0