AXLAR

stod på schemat idag o det blev
ett hårt o bra pass.
Jag har ju all tid i världen till träningen så
det blir kanske lite för många set. Men det är
ju så skönt att få pumpa utan tidspress :)
Dagens träning:
7 set - axlellyft åt sidan
4 set - axelpress
5 set - axellyft i cabelcrossen

Utsikten från mina ögon:

Efter styrkepasset blev det trampmaskin i 30 min.
Svetten rann o flåset var inte o leka med ;)
Kolla in kaggen! Den har sjunkit de senaste veckorna o
bokstavligt hänger numera :)

Idag har jag även snyggat till mina naglar
till midsommar:

Hittade denna coola bild på tånaglar:

Så imorgon ska jag ner på stan o se om
det finns något liknande lack att pensla på.
I like it!
Hej hopp


Kommentarer
Postat av: emelie

det på sista bilden heter minx och är som ett "folie" eller "aluminium" som man värmer på nageln och som håller typ två veckor :) finns att göra på vissa salonger, rätt dyrt dock

2011-06-21 @ 21:14:29
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du är grym!

2011-06-21 @ 22:28:31
Postat av: Ankie

Grattis Nina..

idag är du publicerad i min hyllningskategori:)

Passar på att önska er en trevlig midsommar

kram kram

2011-06-22 @ 11:50:55
URL: http://missangela.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

E: Tack för info! Hmmmm...blir nog att köpa eget nagellack o snygga till dom. Men bra att veta om man ska på någon rolig fest eller annat då man vill kosta på sig något extra. Ha det så jätte bra! Ciao



L: Tack sweety!



A: Åhhh man tackar! Måste gå in o titta NU!!! Ha en bra midsommar ni oxå. Kram

2011-06-22 @ 15:24:12
URL: http://ninatraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0