MÅNGA VILODAGAR

från gymet har det blivit. 5 dagar utan att ha lyft en enda vikt.
Det var jäkligt länge sen jag hade så mycket vila. Men jag har
haft fullt upp med annat roligt så jag har helt enkelt
prioriterat bort det.
Men nu jäklar ska jag köra igång igen!
Sitter o laddar med en blåbärs/hallonsmoothie medans
abstinensen kryper i mig

Smoothie är ju det perfekta mellisen!
Friskt och svalkande i värmen och full med antioxidanter,
vitaminer o proppad med protein :)

Det är ben på schemat så jag är redo för
träningsvärk i rumpan efter dagens pass.
Nu köööööör vi!
Här kommer en formbild på kaggen:

Kramis

Kommentarer
Postat av: Monika

wow vilken härlig mage !!! superfin !

ha en fin helg

monika

2011-06-10 @ 08:57:47
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Postat av: Nina

M: TACK snälla du! :) Känner sig som om man svalt en STOR badboll ;) Ha en toppen helg du me. Ciao

2011-06-10 @ 14:26:25
URL: http://ninatraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0