PREMIÄREN

för golfsäsonen är invigd!
Det var vi och ett tiotal pensionärsgubbar på
golfbanan med den bredaste östgötan jag hört!

Närspelet gick bra trots magen i vädret

Idag sitter jag o pluggar på teorin för fulla muggar
så jag kan ta mitt gröna kort i sommar.

Det finns ju ingen bättre start på dagen än att spela
i morgonsolen på sommaren o få röra på sig!
Har ju tidigare bara fått köra på korthåls-
banan utan grönt kort. Men nu jäklar
ska jag snart köra med dom stora grabbarna
på dom stora banorna :)
Så akta er när ni ser mig öva på golfbanan för
bollen flyger o far åt alla håll :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Gubben min spelar också golf och ska på match idag. Har aldrig förstått grejen riktigt, håller mig nog hellre på gymmet :)

2011-06-12 @ 08:54:34
URL: http://candydarling.shapemeup.se/
Postat av: Nina

Du får följa med en solig morgon o vara cady till killen din! Det är jätte härligt :) Jag e inget stort fan direkt utan tycker mest det är skönt o avslappnande. Skulle aldrig sätta golfen före styreträningen! Då har det gått FÖR långt ;)Ha ha! Tjollahopp!

2011-06-12 @ 22:50:30
URL: http://ninatraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0