VAD BLIR DET FÖR MAT?

Ja, vad fasiken äter jag egentligen undrar en
del. Här kommer tisdagens matintag:

Frukost:
Lätt vaniljyoghurt, 2 dl fiberhavregryn o gojibär

Innan träning:
BCAA

Efter träning:
BCAA

Mellis:
Fullkornknäckemacka med 10% ost

Middag:
Torsk i ugn med minimjölk, purjolök o tomat
tillsammans med färskpotatis o kokta grönsaker
'

Mellis:
Blåbärssmoothie o vindruvor

Kvällsmat:
Grillad ryggbiff med kokta grönsaker

Som ni ser äter jag många gånger under ett
dygn men inte så stora mål.

Tror aldrig att jag i mitt liv har ätit så mycket
frukt o grönsaker som jag gör idag som gravid!
Det är jätteviktigt att man äter mer näringsrik mat
under graviditeten, inte så mycket mer mängd mat!!!
Tänk på det!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0