+ 1,5 KG

på vågen efter denna helg!
Men det fanns faktiskt konturer o lite ådror
kvar på mina armar i söndag:

Det var ju axlarna som fick sig en härlig omgång!
10 set axellyft åt sidan och 4 set millitärpress.

Igår var det återigen ben på schemat.
Sittande legcurl o benspark som vanligt men
oxå knäböj som sist. Skönt som f**n att få lite
pump på asset. Och satan vilken pump i röven jag fick!
Körde med endast 50 kg men flera repetioner, ca 15-20 st.
Det blev ca 8 set och därefter stod ju rumpan rakt ut
när jag var klar :)

Så tjejer, vill ni ha ett lyft för rumpan så säger jag bara
KNÄBÖJ!!!


Såg dessa push up trosor på stan igår som
skulle lyfta rumpan o bli fylligare:

Men mitt tips är att lägga dessa pengar på
ett gymkort istället! Dölj inte problemet utan
gör något åt det så mår du bättre.

Och som förra veckan sitter jag här med en träningvärk
som bara blir värre o värre....men det är ju härligt!
Så nu åker joggingskorna på och jag ska ta mig en
powerwalk för att få lite cirkulation i skinkorna.

Ha en toppenkväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Misen

Haha! Vem faan köper ett lösarsel egentligen? :D

2011-05-25 @ 12:40:30
Postat av: Linnea

Du är gryyyyym!!!

2011-05-25 @ 22:17:37
Postat av: Anonym

vart på stan hittade du dem? vilken butik?



tacksam för svar

2011-05-26 @ 15:44:01
Postat av: Nina

Misen: ja du, inte vi i allafall!!!

Linnea: tack pullan! Du e inte så tokig du heller...ha ha! ;)

Anonym: det var i en underklädesbutik i Lin.k som jag inte vet vad den hette. Men dom finns på nätet: renaramaunder.se och perfektkropp.se om du vill köpa :)

2011-05-26 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0