BÄTTRE START PÅ

veckan kan det ju inte bli!!!
Från o med idag jobbar jag "bara" heltid. Mitt extra-
jobb på gymet o som massör ska få en paus, vilket
innebär att jag återigen blir ledig på måndagar :)
Så idag blev det en powerwalk innan jag
drog till Linköping med älsklingen:

Väl i Linköping var vi tvugna att fira genom att gå till
sveriges godaste glasshak: BOSSES!!!

Sedan blev det 100% njutning i parken vid
trädgårdföreningen. Barfota i solen satt jag o hade
det hur bra som helst:

Och så blev det en power.w till, men denna gång i Linkan:


Det blev även en sväng till för att
handla lite möbler o annat smått o gott.
Det blev mer än vad jag trodde så det var ett jäkla
bök att lyfta in allt i bilen då jag var ensam. Att få in
2 byråer, tv-bänk, 2 stora palmer, glasskiva m.m. blev som
ett träningspass. Envis som jag är ville jag inte be om
hjälp. Så med sammandragningar, pustandes o frustandes o med
svetten som rann längst pannan lyckades jag till slut:

Så jag belönade mig själv med en liten 5 kr mjukglass:

MMMmmm...

Efter en heldag i Linköping blev det sen ett benpass
på gymet. Ja, det blev de 3 vanliga övningarna som
jag endast kan köra med magen:
*Sittande legcurl - 6 set
*Benspark - 6 set
*Liggande benpress- 6 set

Sen var det gasen i botten mot hockeymatchen
Sverige-Canada.

UNDERBAR DAG!!!
Hoppas att NI oxå haft en toppendag o njutit
lite av solen o värmen :)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: nina

Halvars är sveriges bästa glassplace ;)

2011-05-10 @ 15:37:24
URL: http://ninagardstrom.wordpress.com
Postat av: Nina

Ja, Halvars e ju riktigt gott det med! Måste dit någon dag o inviga säsongen ;) Ha det toppen!

2011-05-10 @ 21:05:41
Postat av: Linnea

Härligt det låter!!! kan du inte komma upp till mig på xtra om du åker till link någon mer mån? ligger ju bara några få fiskast från tobbes but =) börjar 13.30 mån =) KRam!!

2011-05-12 @ 17:59:19
Postat av: Nina

Linnea: Jag hade faktiskt tänkt det, men glömde bort! Men måndag om 2 v är jag nog där igen så då kommer jag!!! Kram

2011-05-12 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0