BIO-PREMIÄR

ikväll med uppföljaren till min favvofilm:

Ha ha ha! Garvar bara jag ser dessa galna grabbar :)
Satt o tjöt av garv då jag såg första filmen på bio.
Och därefter har jag sett den om o om igen hemma.
Så vill jag att min möhippa ska vara!!!
Wild and crazy i like!
Filmen ska jag packa med i "babyväskan" till
förlossningen så jag kan garva lite mellan värkarna ;)

Men innan bion ikväll kommer jag pumpa ryggen på gymet.
Idag finns energin i kroppen så det ska köras ordentligt!

Tjollahopp!


Kommentarer
Postat av: Maria J

Åh vill med se!!! Den första var ju så jäkla rolig =D. Hoppas du mår bra.=) Fika på måndag vid 17,30 tiden?? =D

2011-05-26 @ 09:37:18
Postat av: emelie

hey girl, har precis hittat din blogg och läst igenom ett par månader tillbaka, gotta say I LOVE IT!



du är stört snygg, både ogravid och gravid (hehe), och en riktig inspiration.



älskar namnet din dotter ska få också, helt underbart. får jag en till dotter vill jag att hon ska heta alexis, fantastiskt fint.



Keep up the good blog-work! Kram Emelie

2011-05-26 @ 11:57:25
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0