GRYMT PASS

blev det igår!
Laddade med BCAA som vanligt:

Sedan pumpade jag ryggen o baksida axlar
för fullt! In action:

Ja, trapezius ser man tydligt iallafall :)
Tränade tillsammans med min babe vilket händer typ
1 gång om året. Skulle behöva en karl att
träna med efter förlossningen som kan skrika
lite på mig så jag tar iiiiiii mer.
Kanske kan köpa PT-timmar hos min älskling,
undrar om han har familjerabatt....? ;)
Idag ska jag till gymet o träna biceps o triceps.
Hoppas att det finns energi kvar efter jobbet så
att det blir ett lika bra pass som igår.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fasiken vad grym du är som orkar hålla på som du gör när du snart ska till och kläcka! ;) Sjukt bra jobbat måste jag säga!!

Har länge funderat på vad trapezius är för något, din bild visade ju utmärkt, har du några bra övningar att dela med dig för just trapezius?

Ha en fortsatt bra dag!

2011-05-31 @ 16:27:16
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: sandra j

måste bara göra ett litet avtryck här å säga att du e enastående som har sån energi till träning å e höggravid:) bra jobbat å lycka till med bäbisen/sandra

2011-05-31 @ 19:39:32
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/
Postat av: Nina

Jossan: TACK snälla du :) Ja, jag kämpar in i det sista. Kommer nog föda på gymet...ha ha!

Trapezius är en väldigt stor muskel så man kan dela in den i 3 delar. Övningar som finns är tex:

Övre delen:

Hantelshrugs

Skivstångsshrugs

Ensidiga shrugs i kabelmaskin

Mellersta delen:

Alla former av roddövningar där skulderbladen dras ihop

Nedre delen:

Latsdrag

Chins

Ha det toppen!

2011-06-02 @ 09:16:37
Postat av: Nina

Sandra: TACK så jätte mycket! Energin finns kanske inte alltid men viljan o motivationen är STOR :) Ha det så bra. Ciao

2011-06-02 @ 09:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0